Projekt: pomladansko čiščenje

Čez en teden bo pomlad in tokrat si želim svežega začetka. K temu pa zelo pripomore čisto bivališče. Zato se bom letos lotila pomladanskega čiščenja.

Naj povem, da sem take vrste oseba, ki ne zna ravno vzdrževati čistoče. Pospravljanja sem se naučila šele pred kratkim. Do takrat sem se večinoma samo vrtela okoli svoje osi in hitro obupala, stanovanje pa je bilo videti še bolj razmetano kot prej. Zato bo to zame velik projekt.

Naredila sem seznam opravil po sobah. Vsak dan ena soba do podrobnosti in ravno do pomladi pride samo še zaključek.

Pustim si izbiro do tega kateri dan bo katera soba, ker glede na svoj urnik, malčka in urnik moža ne gre natančno določiti vnaprej katera soba bo na vrsti na ta in ta dan.

Tukaj je seznam opravil:

SPALNICA:

  • Prezrači odeje in vzglavnike
  • Preobleči posteljnino
  • Pospravi pod posteljo in odvrži vse česar se od vselitve nisi dotaknila
  • Pometi in pomij tla
  • Počisti okna

DNEVNA SOBA:

  • Pospravi omare
  • Počisti vse površine
  • Pomij tla
  • Posesaj sedežno
  • Prezrači odeje in dekorativne blazine
  • Počisti okna
  • Odvrti navlako

KUHINJA:

  • Pospravi in počisti hladilnik
  • Pospravi in počisti shrambo
  • Počisti mikrovalovno pečico
  • Počisti pečico
  • Počisti vse površine
  • Počisti okna
  • Odvrzi navlako

KOPALNICA:

  • Počisti WC
  • Počisti banjo
  • Počisti umivalnik
  • Pobriši ploščice
  • Počisti okno
  • Počisti ogledalo
  • Počisti police
  • Odvrzi navlako

BALKON:

  • Počisti ograjo
  • Pometi tla
  • Pomij tla
  • Odstrani navlako

STOPNIŠČE:

  • Pometi
  • Pomij
  • Odvrži navlako

SKUPAJ:

  • Pometi hodnik
  • Odvrži navlako
  • Odnesi smeti
  • Dodaj dekoracijo

To je moj seznam opravil. Pod vprašajem je še pleskanje stene v dnevni sobi za bolj prijetno vzdušje, menjava zaves in menjava kopalniške zavese.

Vsak dan projekta bom poročala na blogu. Opisala bom potek in povedala o uporabi čistil in drugih čistilnih pripomočkov, ki jih bom uporabila in o sodelovanju mojih fantov pri projektu.

Pa prijeten začetek pomladi vsem skupaj.

Z Ljubeznijo;

(Ni)Si

P.s.: you are welcome to join me and share your experience. 💚

1 thoughts on “Projekt: pomladansko čiščenje

Komentiraj